Lektor dalšího vzdělání
Staň se odborníkem na výživu pod našim vedením!
Dovednosti ve vedení skupiny lidí
Pořádání vlastních kurzů, školení a zahájení lektorské kariéry
Rekvalifikační vzdělávací program akreditovaný MŠMT
Odborné, metodické a osobnostní kompetence
Termíny studia
rekvalifikační akreditovaný vzdělávací program MŠMT
6.5.2024 – 8.6.2024
Náplň kurzu
Osvědčení, které získáte po úspěšném složení zkoušky umožňuje zájemcům získat celostátně uznávané osvědčení o jejich profesní kvalifikaci, aniž by museli zasednout do školních lavic. Pomáhá všem, kdo se vydávají na cestu za lepší prací s cílem získat plnohodnotnou kvalifikací a lepší pracovní uplatnění.
Součástí kurzu jsou
- skripta
- výukový software
- podklady pro určování tělesné diagnostiky
Forma kurzu
- Kombinovaná výuka v Brně a online
Tento vzdělávací program je vhodný pro:
Výživové poradce jako další rozvoj dovedností při práci se skupinou posluchačů.
Poradce uplatní své znalosti a dovednosti z tohoto vzdělávacího programu zejména při přípravě a realizaci vlastních kurzů, přednášek a workshopů na téma zdravého životního stylu.
Potřebujete se naučit pracovat se skupinou lidí, vést je a naučit je.
Vhodné i pro ostatní profese (např.z oborů IT, jazyky, měkké dovednosti, zdravotnictví, pohybové dovednosti, obchodní zástupci, atd) zkrátka všude tam, kde budete vzdělávat dospělé.
Jak znalosti využijete?
Firmy, korporáty, větší společnosti
Největší zájem o takové lektory mají korporátní firmy, banky, větší společnosti, které chtějí svým zaměstnancům přinést benefity z oblasti péče o zdraví anebo ostatních témat vzdělání. Firmy, které se chtějí takto o své zaměstnance postarat si za tímto účelem najímají externí lektory či celý lektorský tým. Důležité při této činnosti je nejen výborná komunikační úroveň lektora, ale umění práce s lidmi, používání didaktických pomůcek a odborné znalosti.
Široké spektrum možností
Lektor (nejen zdravého životního stylu) ve spolupráci s firmou (nebo i neziskovkou) pořádá:
– praktické workshopy
– školení
– individuální konzultace
– ev. pohybovou péči (pokud je např. i fitness instruktor)
– další extra péči o zaměstnance
Efektivní příprava
Lektor zajišťuje vzdělávání, avšak důležité jsou všechny mezikroky, jako je například příprava vzdělávací akce, samotná realizace vzdělávání, ale i hodnocení vzdělávání v rámci celé jeho efektivity.
Více o vzdělávacím programu
Díky našemu pečlivě sestavenému kurzu se naučíte:
- pořádat své vlastní kurzy a školení
- věnovat se přednáškové a školící činnosti offline či online
- umí pracovat s lidmi – jak individuálně, tak se skupinou
Chcete být skvělý lektor?
Pokud ano, je nutné splnit následující kroky:
-
- Zarezervujte si místo v kurzu
- Úspěšně složte naši zkoušku
Program je ukončen standartní praktickou zkouškou v rámci vašeho tématu, na které se zaměřujete.
Po skončení kurzu obdržíte POTVRZENÍ O ABSOLVOVÁNÍ KURZU AKREDITOVANÉHO MŠMT.
Doporučujeme pokračovat na Zkoušku profesní kvalifikace Lektor dalšího vzdělávání.
Máte dotaz?
+420 777 608 571
Absolvováním získáte
Odborné kompetence
Znalosti z oboru výživy
Metodické kompetence
Didaktické metody a jejich využití v praxi, dovednosti v oblasti komunikace a práce s lidmi, práce s verbální či neverbální komunikací, práce s různými skupinami lidí, umění práce s jejich odlišnostmi, atd.
Osobnostní kompetence
Práce na osobnostním růstu lektora, empatie, upřímný zájem o posluchače, trpělivost a tolerance
Program výuky
KOMBINOVANÁ VÝUKA V BRNĚ A ONLINE
6.5.2024
16:30 – 21:00 Zahájení výuky online přes Zoom
10.5.2024
13:00 – 19:00 Praktický nácvik, učebna v Brně
17.5.2024
16:30 – 21:00 Online výuka přes Zoom
24.5.2024
13:00 – 19:00 Praktický nácvik, učebna v Brně
7.6.2024
13:00 – 19:00 Praktický nácvik, učebna v Brně, ZAKONČENÍ KURZU
PRO ZÁJEMCE O ZKOUŠKU PROFESNÍ KVALIFIKACE LEKTOR
22.6.2024 – datum odevzdání závěrečné práce
29.6.2024 – Autorizovaná zkouška profesní kvalifikace Lektor
spokojení Lektoři 2022
Můžete se těšit na tato témata:
Orientace v základní terminologii
andragogiky, didaktiky, hodnocení a měření ve vzdělávání dospělých a lektorských forem a metod ve vzdělávání dospělých.
Sestavení obsahu a struktury
vzdělávacího programu na základě stanovených vzdělávacích cílů, vč. z nich vyplývajících kompetencí.
Rozpracování obsahu kurzu
do minutového scénáře vč. volby didaktických pomůcek a metod výuky.
Zjišťování úrovně vstupních kompetencí
a vzdělávacích potřeb účastníků vzdělávacího programu.
Prezentace vzdělávacího obsahu
s využitím interaktivního přístupu, řešení problémů a rozbory příkladů z praxe s využitím didaktických pomůcek.
Příprava, řízení a vyhodnocení
modelových situací a metod práce se skupinou.
Zadávání samostatných
a skupinových prací účastníkům vzdělávacího programu.
Hodnocení účinnosti vzdělávání
a dosažení nastavených vzdělávacích cílů a požadovaných kompetencí.