Autorizovaná zkouška pro profesní kvalifikaci
Lektor
Mezinárodně uznávaný doklad
Žádaný bod do životopisu
Osvědčení o zkoušce
Buďte mezi prvními s tímto vzděláním
Termín zkoušky
v Brně
22. 6. 2024 – datum odevzdání závěrečné práce
29. 6. 2024 – Autorizovaná zkouška profesní kvalifikace Lektor
Pokud jste absolventem vzdělávacícho programu Lektor u jiného vzdělávacího zařízení, rádi vás ke zkoušce připravíme.
Průběh zkoušky
V rámci zkoušky dojde k ověření lektorských dovedností, nikoliv odborných dovedností tvořících obsah výuky.
Před zkouškou si uchazeč prostuduje kritéria a způsoby hodnocení zveřejněné na stránkách Národní soustavy kvalifikací, platné pro kvalifikaci Lektor dalšího vzdělávání.
Zkouška se skládá z:
- písemného ověření znalostí, které probíhá formou písemného testu
- praktického předvedení a ústního ověření – ověření kompetencí bude vycházet z modelového vzdělávacího programu, který dodal uchazeč autorizované osobě a z modelových situací, které autorizovaná osoba pro profesní zkoušku připraví.
Forma zkoušky
Zkouška probíhá před dvoučlennou zkušební komisí.
Příprava na zkoušku trvá 15 minut. Celková doba trvání vlastní zkoušky je cca. 2 hodiny, z toho na písemný test připadá 20 minut.
Podrobné informace o přípravě a průběhu zkoušky budou uchazečům zaslány po odevzdání přihlášky na zkoušku.
Energy Arts, s.r.o.
Institut pro vzdělávání výživových poradců, je autorizovanou osobou umožňující vykonání zkoušky zájemcům o získání profesní kvalifikace „Lektor dalšího vzdělávání“ (dle zákona 179/2006 Sb., o ověřování a uznávání výsledků dalšího vzdělávání).
Úspěšný absolvent obdrží osvědčení
o získání profesní kvalifikace Lektor dalšího vzdělávání, kód 75-001-T, které odpovídá kvalifikační úrovni 7 dle EQF (Evropský rámec kvalifikací).
Po úspěšném absolvování této zkoušky vám doporučujeme zařadit zmínku o kvalifikační úrovni této zkoušky dle ERK, do vašeho životopisu.
Průběh zkoušky
V rámci zkoušky dojde k ověření lektorských dovedností,
nikoliv odborných dovedností tvořících obsah výuky.
Před zkouškou si uchazeč prostuduje kritéria a způsoby hodnocení zveřejněné na stránkách Národní soustavy kvalifikací, platné pro kvalifikaci Lektor dalšího vzdělávání.
Uchazeč vypracuje před zkouškou podklady
pro modelový vzdělávací program, který bude připraven pro vzdělávací aktivitu v délce trvání 4 vyučovacích hodin. Podklady pro modelový vzdělávací program budou obsahovat prvky, které odpovídají kritériím hodnotícího standardu a budou zpracovány v elektronické podobě.
Zkouška se skládá z:
- písemného ověření znalostí, které probíhá formou písemného testu
- praktického předvedení a ústního ověření – ověření kompetencí bude vycházet z modelového vzdělávacího programu, který dodal uchazeč autorizované osobě a z modelových situací, které autorizovaná osoba pro profesní zkoušku připraví.
Zkouška probíhá před dvoučlennou zkušební komisí.
Příprava na zkoušku trvá 15 minut. Celková doba trvání vlastní zkoušky je cca. 2 hodiny, z toho na písemný test připadá 20 minut.
Podrobné informace o přípravě a průběhu zkoušky budou uchazečům zaslány po odevzdání přihlášky na zkoušku.
Máte dotaz?
+420 777 608 571
Absolvováním zkoušky PROFESNÍ KVALIFIKACE získávate
Ukončíte tak své vzdělání Zkouškou se srovnatelnou úrovní
jako se dostanou absolventi magisterského studijního programu.
Obdoba získání titulů: Mgr., MgA., Ing., Ing. arch., MUDr., MDDr., MVDr., JUDr., PhDr., RNDr., Pharm.Dr., ThLic., ThDr., v délce studia 2–3 roky (nebo u tzv. dlouhého, na bakalářský program nenavazujícího studia, v délce 4–6 let).
Konzultace v ceně!
V ceně je případná konzultace pro vaši úspěšnou přípravu na zkoušku
Osvědčení s celostátní platností
Úspěšný absolvent obdrží osvědčení
Osvědčení o zkoušce profesní kvalifikace v ČJ
Mezinárodně uznávaný doklad
Kvalifikace
Příklady
Znalosti
- vysoce specializované znalosti, z nichž některé jsou v popředí znalostí v oboru práce nebo studia, sloužící jako základ originálního myšlení nebo výzkumu
- kritické uvědomování si znalostí v oboru a na rozhraní mezi různými oblastmi
Dovednosti
- speciální dovednosti požadované při řešení problémů ve výzkumu a/nebo při inovacích s cílem rozvíjet nové znalosti a postupy a integrovat poznatky z různých oblastí
Kompetence
- řídit a transformovat pracovní nebo vzdělávací kontexty, které jsou složité, nelze je předvídat a vyžadují nové strategické přístupy
- nést odpovědnost za přispívání k profesním znalostem a postupům a/nebo za posuzování strategických výkonů týmů